Fotos de l’altar de morts 2014Fotos del altar de muertos 2014

El passat cap de setmana vam tenir unes jornades molt intenses d’activitat a La Biblio. Vam rebre molta gent per visitar la nostra ofrena, que enguany la vam dedicar a les dones víctimes de la violència de gènere, però també vam voler recordar a un periodista mexicà que va morir el dia 31 d’octubre, Jorge Saldaña.

Volem agrair a totes les persones que van visitar-nos i també a aquelles persones, col·lectius i companyies que van aportar el seu talent en aquests dies de festa: la ‘Casa Iberoamericana de la Mujer en Barcelona‘ i a ‘Mujeres Grabando Resistencias‘ per fer possible tenir a les nostres instal·lacions la magnífica exposició ‘Vivas Nos Queremos‘; a la companyia de teatro Abrapalabra per oferir-nos unes funcions inoblidables de la lectura dramatitzada de ‘El Labrador de Bohèmia’; a Enid Negrete i a Lluís Casado per obsequiar-nos una tarda de luxe amb òpera maligna; a les actrius Karla Mascorro i Ariadna Ferreiro per la sensible performance ‘La font dels desitjos no complert’; a Obed i a Lucía per regalar-nos la sorprenent visita d’una parella de ‘catrines’ i a Dalí i El Topil Teatre per la seva fantàstica obra ‘Amor y pan‘.

També agraïm a tots els amics que ens van donar un cop de mà i a tothom que ens va visitar.

Com sempre, és un plaer obrir-vos les nostres portes.

El pasado fin de semana tuvimos unas jornadas muy intensas de actividad en La Biblio. Recibimos mucha gente para visitar nuestra ofrenda, que este año la dedicamos a las mujeres víctimas de la violencia de género, pero también quisimos recordar a un periodista mexicano que murió el día 31 de octubre, Jorge Saldaña. Queremos agradecer a todas las personas que nos visitaron y también a aquellas personas, colectivos y compañías que aportaron su talento en estos días de fiesta: la ‘Casa Iberoamericana de la Mujer en Barcelona‘ y a ‘Mujeres Grabando Resistencias‘ para hacer posible tener a nuestras instalaciones la magnífica exposición ‘Vivas Nos Queremos‘; a la compañía de teatro Abrapalabra por ofrecernos unas funciones inolvidables de la lectura dramatizada de ‘El Labrador de Bohemia’; a Enid Negrete y a Lluís Casado para obsequiarnos una tarde de lujo con ópera maligna; a las actrices Karla Mascorro y Ariadna Ferreiro por la sensible performance ‘La fuente de los deseos no cumplido’; a Obed y a Lucía para regalarnos la sorpresiva visita de una pareja de ‘catrines’ y a Dalí y El Topil Teatro por su fantástica obra ‘Amor y pan‘. También agradecemos a todos los amigos que nos dieron un golpe de mano y a todos los que nos visitaron. Cómo siempre, es un placer abriros nuestras puertas.

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.