Avanc informatiu de la propera trobada: 22 d’abril

Benvingut al Club del Mirall

En uns dies tindrà lloc una nova trobada de el “Club del Mirall”, exactament divendres que ve 22, d’aquest mes d’abril de 19.00 a 21.00.
Tema a tractar en la propera sessió: LA UTOPIA, REALITAT O IL·LUSIÓ.
Una mirada retrospectiva farà que ens adonem que, des de les més antigues civilitzacions, l’home ha buscat la realització d’un món ideal en el qual poder conviure en pau. Autors com Aldous Huxley o Francis Bacon, descriuen societats “gairebé perfectes” que representen, no obstant això, solament són una imatge d’un món utòpic creat com a oposició a la realitat del seu temps. Al llarg del segle vint, altres visionaris compromesos amb la humanitat, van tractar de fer-nos còmplices d’ella.
La utopia, no solament és un somni tal com la va veure Martin Luther King; ni un compromís ètic, al que dedicar la vida, com va fer Gandhi. És el desig tota una societat que, sense la possibilitat de lluitar per aconseguir-la, estaria irremissiblement perduda.
Si tens intenció d’assistir, tal vegada t’interessi saber que són varis els articles que han anat apareixent en el nostre blog:  elclubdelespejo.blogspot.com, tots ells amb la intenció de mantenir-te alerta sobre els temes que tractarem en la nostra propera trobada.
La teva participació, igual que la teva opinió, és important per tots els que treballem en la propera trobada. Si desitges posar-te en contacte amb nosaltres o necessites qualsevol aclariment, pots fer-ho al següent e-mail:   toningles.047@gmail.com

Antonio Ingles

Coordinador del Club del Espejo

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.




Avance informativo del próximo encuentro: 22 de abril

Bienvenido al Club del Espejo

En unos días tendrá lugar un nuevo encuentro del “Club del Espejo”, exactamente el próximo viernes 22, de este mes de abril de 19.00 a 21.00.
Tema a tratar en la próxima sesión: LA UTOPÍA, REALIDAD O ILUSIÓN.
Una mirada retrospectiva hará que nos demos cuenta que, desde las más antiguas civilizaciones, el hombre ha buscado la realización de un mundo ideal en el que poder convivir en paz. Autores como Aldous Huxley o Francis Bacon, describen sociedades “casi perfectas” que representan, sin embargo, solo son una imagen de un mundo utópico creado como oposición a la realidad de su tiempo. A lo largo del siglo veinte, otros visionarios comprometidos con la humanidad, trataron de hacernos cómplices de ella.
La utopía, no solo es un sueño tal como la vio Martin Luther King; ni un compromiso ético, al que dedicar la vida, como hizo Gandhi. Es el deseo toda una sociedad que, sin el posibilidad de luchar por conseguirla, estaría irremisiblemente perdida.
Si tienes intención de asistir, tal vez te interese saber que son varios los artículos que han ido apareciendo en nuestro blog:  elclubdelespejo.blogspot.com, todos ellos con la intención de mantenerte alerta sobre los temas que trataremos en nuestro próximo encuentro.
Tu participación, al igual que tu opinión, es importante para todos los que trabajamos en el próximo encuentro. Si deseas ponerte en contacto con nosotros o necesitas cualquier aclaración, puedes hacerlo al siguiente e-mail:   toningles.047@gmail.com

Antonio Ingles
Coordinador del Club del Espejo

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.