Resumen de la trobada del dia 22.01.2016

Divendres passat dia 22 de gener va tenir lloc a la sala d’exposicions de La BiblioMusiCineteca la tercera trobada del Club del Mirall. En un ambient cordial i distès el coordinador de la trobada, Antonio Engonals, va proposar com a tema principal “La Identitat” a la qual va definir com “el conjunt de qualitats que serveixen per definir-nos i que, al seu torn, serveix als altres per identificar-nos”.

Per documentar tal afirmació, el coordinador del Club del Mirall, va fer al·lusió a les diferents identitats que sumim en una mateixa persona: la fonamental, la personal i la social. Per documentar els múltiples aspectes de la identitat, es van analitzar diversos aspectes dels articles publicats en el blog, El Club del Mirall, publicats des de l’última trobada i es van mostrar diàlegs d’escenes claus en pel·lícules com, “Alguien voló sobre el nido del cuco”, “Blade Runner” o “West Side Story” que van servir de base per a una àmplia discussió sobre el tema identitari. En el capítol de llibres es van comentar obres de Dostoievski (el jugador), Isaac Asimov o “Juan Salvador Gaviota” de Richard Bach. Finalment, la sarsuela de Ruperto Chapí, “La Revoltosa” es va convertir en la referència de com, la música, pot ser representativa de tot un col·lectiu. L’acte va comptar amb la presència del conegut hipnòleg Aurelio Mejías Mesa La nova trobada va quedar fixat per al proper 19 de febrer.

 

Aurelio_Antonio

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.




Resumen del encuentro del día 22.01.2016

El pasado viernes día 22 de enero tuvo lugar en la sala de exposiciones de la BiblioMusiCineteca el tercer encuentro del Club del Espejo. En un ambiente cordial y distendido el coordinador del encuentro, Antonio Ingles, propuso como tema principal “La Identidad” a la que definió como “el conjunto de cualidades que sirven para definirnos y que, a su vez, sirve a los demás para identificarnos”.

Para documentar tal afirmación, el coordinador del Club del Espejo, hizo alusión a las diferentes identidades que sumimos en una misma persona: la fundamental, la personal y la social. Para documentar los múltiples aspectos de la identidad, se analizaron diversos aspectos de los artículos publicados en el blog, El Club del Espejo, publicados desde el último encuentro y se mostraron diálogos de escenas claves en películas como, “Alguien voló sobre el nido del cuco”, “Blade Runner” o “West Side Story” que sirvieron de base para una amplia discusión sobre el tema identitario. En el capítulo de libros se comentaron obras de Dostoievski (el jugador), Isaac Asimov o “Juan Salvador Gaviota” de Richard Bach. Por último, la zarzuela de Ruperto Chapí, “La Revoltosa” se convirtió en la referencia de cómo, la música, puede ser representativa de todo un colectivo. El acto contó con la presencia del conocido hipnólogo Aurelio Mejías Mesa. El nuevo encuentro quedó fijado para el próximo 19 de Febrero.

Aurelio_Antonio

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.