Bis-lumbre: una jornada de llum i poesia al Poble-sec
El passat dimecres 22 d’abril vam viure una jornada especialment vibrant a la Bibliomusicineteca, d’aquelles que ens recorden el propòsit de la nostra tasca. Vam inaugurar l’exposició «Bis Lumbre», una mostra d’il·lustracions inspirades en els […]