
Espectacle L’Odissea (Teatre d’Objectes i Multimèdia)
Data i hora: 4 d’octubre, 12:00 h
Lloc: 📍MexCat Carrer de Mir Geribert, 8, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona
Tipus: Muntatge de teatre d’objectes i multimèdia per a nens i nenes, inspirat en L’Odissea d’Homer.
L’estètica de l’obra se centra en el brodat i el teixit: escenografia, vestuari, utillatge, personatges en projecció i titelles/objecte.
SINOPSI
Penèlope reuneix el seu poble per explicar-los el pla que ha tramat perquè els pretendents surtin de l’illa d’Ítaca, i junts esperin el retorn d’Odisseu, que no ha tornat a casa des de fa més de vint anys.
Durant aquest temps, Odisseu navega vivint aventures insòlites amb el Ciclop, Circe, sirenes, el monstre de tres caps i altres éssers que intenten aturar-lo en el camí de tornada a la seva llar.
Companyia: AjíMaíz Co-direcció: Araceli Flores i Fernando Gutiérrez
***
Espectáculo La Odissea (Teatro de objectes y Multimedia)
📍MexCat Carrer de Mir Geribert, 8, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona
Montaje de teatro de objetos y multimedia, para niños/as, inspirada en “La Odisea” de Homero. La estética se centra en el bordado y tejido: escenografía, vestuario, utilería, personajes en proyección y títeres/objeto.
SINOPSIS
Penélope reúne a su pueblo para explicarles el plan que ha tramado para que los pretendientes salgan de la isla de Ítaca, y juntos esperen el regreso de Odiseo quien no ha vuelto a casa desde hace más de veinte años. Durante ese tiempo Odiseo navega viviendo aventuras insólitas con: Ciclope, Circe, sirenas, monstruo de tres cabezas y otros seres que intentan detenerlo en el regreso a su hogar.
Compañía: AjíMaíz
Co-dirección: Araceli Flores y Fernando Gutiérrez
Be the first to comment